بهترین-رنگ-کار-مو

بهترین رنگ کار مو تهران

در این مقاله به بررسی عوامل انتخاب رنگ کار مو و بهترین رنگ کار مو تهران می پردازیم. سعی بر آن داریم تا به شما کمک کنیم بهترین رنگ کار مو در تهران را به شما معرفی کنیم تا با بهره مندی از خدمات این سالن از فواید آن بهره مند شوید.

شما میتوانید با حضور در بهترین آرایشگاه رنگ مو در تهران تجربه‌ای بی نظیری در این خصوص داشته باشید.

1500 سال قبل از میلاد مسیح، با توجه به اینکه مصریان به عنوان یک تمدن باستانی بسیار موفق بوده اند.

بسیار جالب است که بدانیم که آنها به عنوان قدیمی ترین استفاده کنندگان رنگ مو در دنیا شناخته شده اند. مصریان باستان برای مخفی کردن موهای خاکستری خود از حنا استفاده می کردند.
سالها بعد یونانی ها و رومی ها از عصاره های گیاهی برای رنگ آمیزی رشته های خود استفاده کردند. آنها همچنین یک رنگ موی سیاه و سفید دائمی ایجاد کردند.

با این حال وقتی فهمیدند که استفاده از آن بسیار سمی است ، به فرمولی که با زالو تهیه شده و به مدت دو ماه در ظرف سرب تخمیر شده بود روی آوردند. چند صد سال طول کشید تا تولید رنگ مو علاوه بر رنگ مشکی گسترش یابد.

انتخاب رنگ کار مو :

رنگ-کار-موامروزه در ایران امور مربوط به صنعت زیبایی و آرایش به یکی از پر مصرف ترین صنایع تبدیل شده است. بانوان در رنج های سنی مختلف از خدمات سالن های زیبایی مختلف بهره می برند. در این میان یکی از پر طرفدارترین های آرایشی رنگ کردن مو می باشد.

نکات مهم در انتخاب یک رنگ کار موی حرفه ای ( بهترین رنگ کار مو ):توانید با حضور در بهترین آرایشگاه رنگ مو در تهران تجربه‌ای بی نظیر در این خصوص داشته باشید

  • استفاده از مواد و رنگهای موی با کیفیت

    استفاده از مواد و رنگهای موی با کیفیت که به سلامت مو آسیب نمی رساند از شروط بسیار مهم انتخاب یک رنگ کار موی خوب میباشد. یک رنگ کار موی حرفه ای در ابتدا به رنگ موی با کیفیت اهمیت می دهد.  

  • سابقه و تخصص

    نکته دوم ، سابقه و تخصص این افراد می باشد. استفاده از رنگ موی خوب بدون داشتن تخصص کافی به هیچ وجه باعث موفقیت وی نمی شود.  

  • بهره گیری از آخرین متد های روز دنیا

    نکته مهم سوم ، بهره گیری از آخرین متد های روز دنیا در رنگ کردن مو می باشد. استفاده از روش های نوین در رنگ کردن مو بدون کمترین آسیب به مو و جلب رضایت مشتری شاید یکی از مهمترین عوامل در تبدیل شدن یک رنگ کار معمولی یه یک رنگ کار موی حرفه ای می باشد.

  • قیمت خدمات

      آخرین نکته در در این لیست ، قیمت این خدمات می باشد. در استعلام قیمت برای در سالنهای زیبایی باید این نکته را حتما در نظر گرفت که همیشه قیمت و کیفیت باید با هم سنجیده شوند. تنها در نظر گرفتن قیمت پایین به تنهایی می تواند ضرر های جبران ناپذیری به همراه آورد. برخی سالن های زیبایی با مصرف مواد رنگ مو بی کیفیت قیمت خود را بسیار پایین اعلام میکنند. بعد استفاده از این خدمات مشتریانی که به سلامت موی خود اهمیت میدهند دیگر از خدمات آنها را انتخاب نمیکنند. بنا براین باید به جای استعلام قیمت پایین به دنبال قیمت مناسب با کیفیت بود.

آیا رنگ کردن مو باعث آسیب به موها و یا ریزش مو می گردد؟

عملکرد رنگ مو:

رنگ مو حاوی مواد شیمیایی گوناگون است که وقتی روی موها قرار می گیرد لایه خارجی موها که از پوشش چربی تشکیل شده را بر می دارد. سپس مولکول های کوچک رنگ وارد لایه داخلی مو شده و با مولکول های بزرگ تر که رنگ طبیعی موها را شکل می دهند واکنش و سبب اکسید شدن آن ها و در نهایت تغییر رنگ تارهای مو می گردند.

این رنگ ها بر روی لایه بیرونی مو قرار گرفته و باعث تغییر رنگ مو می شوند. رنگ های متنوعی که باعث هر چه زیباتر شدن مو و در نهایت چهره افراد می شود. حال این سوال پیش می آید که آیا رنگ کردن مو باعث آسیب یا ریزش مو می شود؟

رنگ-کار-مو-تهرانچه رنگی آسیب می زند؟

رنگ کردن مو با مواد بی کیفیت میتواند به تارهای مو آسیب وارد کند اما باعث ریزش مو نمیگردد. مو از پروتئینی به نام کراتین ساخته شده است.  رنگ مو و مواد شیمیایی باعث تجزیه مقداری از این پروتئین میشوند که این امر سبب نازکی تارهای مو میگردد. هر چه از رنگ موهای روشن تر استفاده کنید آسیب بیشتری به تارهای مو وارد می گردد. رنگ موهای تیره آسیب کمتری به پروتئین ساختاری موها وارد می کنند.

چه رنگی استفاده کنیم؟
البته این بدان معنی نیست که هیچ کس نباید از رنگ مو استفاده کند. اگر از رنگ موهای معتبر و به شیوه صحیح استفاده کنید آسیبی محسوس به موهایتان وارد نمی شود. می توانید با رعایت زمان بندی مناسب هر از گاهی موهای خود را رنگ نمایید.  چه بهتر این کار را توسط آرایشگری ماهر انجام دهید تا بهترین نتیجه و حداقل آسیب به موهایتان وارد گردد.
خیلی از خانم ها و آقایان از آنجا که تجربه کافی و ابزار لازم برای رنگ کردن موهای خود را ندارند ممکن است به شکل غیر اصولی اینکار را انجام دهند و موجب آسیب جدی به موهایشان گردند.

بهترین رنگ کار مو در تهران:

سالن زیبایی آرزو براتی با نزدیک به یک دهه سابقه در این صنعت با استفاده از پرسنل مجرب در حوزه تخصصی رنگ با به کار گیری بهترین رنگ کار مو در تهران توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند. تنها کافی است یک بار خدمات رنگ مو این سالن را انتخاب نمایید تا مشتری دائم این مجموعه شوید. ما سعی بر آن داریم تا با  استفاده از تجربه خود ، پرسنل حرفه ای و مجرب، قیمت مناسب با کیفیت عالی و مدیریت قوی حداکثر رضایت مشتریان را جلب کند. 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 5]

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *