لیفت مژه و ابرو

 

لیفت در معنای لغوی به معنای بالا بردن می باشد. لیفت ابرو مناسب افرادی است که خواهان ابرو های هاشوری به سبک هالیوودی هستند و می خواهند ابرو های آنها دخترانه و پهن تر دیده شود.

لیفت ابرو

ليفت ابرو روشي مناسب براي بالا بردن ومرتب كردن ابرو ها به صورت شانه خورده ومرتب به خصوص براي ابروهای رو به پايين می باشد، كه اصطلاحا به آن ابروهاي هاليوودي هم  مي گويند كه  بدون آسيب به ابروها بوده  وماندگاری بين يك تا سه ماه دارد.

  • لیفت ابرو راه حلی برای ابرو های نامتقارن
  • و همچنین برای حالت دادن به ابروهای بی حالت
  • درمان و تقویت و تغذیه ابرو با کراتین مایع با لیفت ابرو
  • مدت ماندگاری :یک ماه تا سه ماه؛بستگی به رشد موهای ابروها
  • این روش ترمیم ندارد و بعد از حدود یک تا سه ماه مجدداً باید انجام شود

لیفت مژه

ليفت و لمينيت مژه به معنای افزايش طول مژه هاي شما و ضخیم کردن تار مژه می باشد و نباید این روش را با اکستنشن مژه اشتباه بگیرید.
در این روش بر خلاف کاشت و اکستنشن، بر روی مژه های خودتان کار خواهد شد و به هیچ عنوان به مژه ها آسیب نمی رسد و ضمن تقویت مژه ها، بی حالتی مژه های شما در عرض یک جلسه از بین خواهد رفت.
لیفت مژه از بهترین روش های درمانی و طبیعی برای ضخیم کردن مژه های نرمال و داشتن مژه هایی محکمتر، خمیده تر و بلندتر است و چون از مواد شیمیایی استفاده نمی شود، قابل انجام برای تمامی سنین بوده و حتی برای زنان باردار، شیرده، افرادی که چشمان حساس و آب مروارید دارند، ممنوعیتی ندارد.
میزان فر شدگی مژه ها به انتخاب مراجعه کننده بستگی دارد و هرچقدرمژه های پرتر و بلندتری داشته باشید نتیجه بدست امده چشمگیرتر خواهد بود.
دراین روش هیچگونه چسب و مواد مزاحم به کار برده نمی شود درنتیجه برای وضو و نماز مانعی ندارد. بعداز انجام لیفت مژه مشکلی بابت آرایش کردن، ریمل زدن یا استخر رفتن نخواهید داشت.
این روش با حساسیت ویژه بالایی در سالن آرزو براتی و با کادر ویژه و متخصص انجام می شود. 
  • قیمت لیفت مژه: از دویست و پنجاه تا سیصد هزار تومان
    قیمت لیفت ابرو: با مواد کره ای سیصد هزار تومان
    قیمت لیفت ابرو: با مواد ایتالیایی سیصد و پنجاه هزار تومان
  • اینستاگرام مژه: arezoobeauty025
09912001204