ده آرایشگر برتر جهان در سال ۲۰۱۸ چه کسانی هستند؟

این روزها مد تنها به دنیای سلبریتی ها محدود نمی شود، هر چیزی که سبکی از مد و استایل جدیدی را در خودش داشته باشه که حسی رو بر انگیزه مورد پسند واقع میشه، نکته بسیار مهمی که در سبک ها و مدهای امروزی وجود داره دستهای نامرئی هستند که پشت هر آنچه بعنوان مد و زیبایی در سلبریتی ها مشاهده میکنیم وجود دارد ، طراحان و آرایشگرانی که این سبک و سیاق روز را  بسیار نرم و نامرئی به ما تزریق میکنند. سلبریتی هایی که ما هر روز بدنبال لباس و آرایش آنها هستیم بدون وجود این دستان نامرئی نمی توانند خودشان رو به رخ جامعه جهانی بکشند. با ما در این مقاله همراه باشید تا در این دنیای پرهیاهوی مد و آرایشی به بررسی بهترین های این عرصه در دنیای رنگارنگ آرایشگران بپردازیم و ده نفر از برترین آرایشگران  سال ۲۰۱۸ را به شما همراهان همیشگی مجله اینترنتی مو تن رو معرفی کنیم. امیدوارم از خوندن این مقاله لذت ببرید.

1.Bobby brown بابی براون

بر ترین آریشگر های دنیا - بابی براون

اولین آرایشگر (میکاپ آرتیست) و طراح مد و لباس خانم بابی براون است که یکی از مشهورترین ها در این عرصه است . این زن موفق دنیای هنر و آرایشگری به دلیل خلق سبک های نوین در طراحی لباس و ارایش شهرت جهانی دارد. خانم بابی براون  مدیر عامل و صاحب شرکت آرایشی خودش بنام بابی براون  و همچنین مشاور شرکت  Today show می باشد.

2. Laura Mercier لورا مرسیر

لورا مرسیر

تابحال  راجع به محصولات  Laura Mercier Cosmetics، بدن و حمام، لوازم آرایشی و بهداشتی شنیده اید؟ لورا مرسیر صاحب هیچ کدام از این لوازم آرایشی نیست  و این صرفا یک تشابه اسمس است اما او یک آرایشگر با سبک هنری ویژه است که بسیاری هنرمندان چون ژولیت بنیچه، جولیا رابرتز و سارا جسیکا پارکر تنها به دنبال او برای آرایش خود هستند. هم چنین او به بسیاری از مجلات محبوب جهان برای خلق  طرح ها و تیتر ها و عناوین  جذاب و منحصر بفرد مقالاتشان کمک میکند.

Richard Taylor .3  ریچارد تیلر

ریچارد تیلور

ریچارد تیلر مشهورترین آرایشگر،گریمر و یا در واقع میکاپ ارتیست هالیوود است. او برنده پنج جایزه اسکار و چهار جایزه کن و جوایز بسیار زیادی در زمینه گریم و آرایشگری  است. ریچارد تیلور یکی از بنیانگذاران و مدیران شرکتهای وتلینگتون است. احتمالا شما نام او را در فیلم ارباب حلقه ها بیاد دارید. او خالق زیباترین گریم ها و آرایش های ویژه با سبک هنری خاصی است که در جهان بینظیر هست و همین امر او را از دیگر آرایشگران متمایز کرده است .

 Billy B .4 بیلی ب

بیلی ب

او مشاور و میکاپ آرتیست غول آرایشی جهان ، L’Oreal پاریس است. او با مجله های مد و زیبایی بین المللی مثل Elle، Market Harper’s and Vanity Fair کار کرده است. خلاقیت و شعور او چیزی است که او را یکی از موفق ترین هنرمندان آرایش امروز ساخته است. تسلط بسیار زیاد بیلی در انتخاب رنگ و جنس لوازم ارایشی که در سبک های خود انتخاب میکند او را از سایر هنرمندان این عرصه متفاوت کرده است .

5. Pat McGrath پت مک گرث

برترین آرایشگران جهان-پت مک گراث

او توسط مجله بین المللی Vogue به عنوان یکی از برجسته ترین هنرمندان آرایش جهان در سالهای اخیر شناخته شده است. پات مک گراث با سلبریتی هایی چون جنیفر لوپز، جنیفر آنیستون و مدونا مشغول به کار بوده است. شاید گریم های عجیب و غریب فیلم جنگ ستارگان را به خاطر دارید که اولین بار توسط این هنرمند در این فیلم ابداع شد. او در حال حاضر مدیر طراحی خلاقیت جهانی آرایشی و بهداشتی Procter & Gamble است.

6. Charlie Green چارلی گرین

چارلی گرین

او زنی است که بیست سال در صنعت مد و آرایش  بوده و هنوز هم یکی از برجسته ترین هنرمندان بین المللی آرایش در دنیاست! او استعداد بی نظیری در خلق مدلهای آرایشی سلبریتی ها دارد و اکثر سلبریتی هایی که روی فرش قرمز دیده اید محصول هنرنمایی این آرایشگر بزرگ و خلاق است که شهرت وی را دوچندان کرده است.

7. Rick Baker ریک بیکر

ریک بیکر

آیا فیلم “گرگ آمریکایی در لندن” را به یاد می آورید؟ خوب، در اینجا نابغه ای در پشت آرایش فوق العاده فیلم سال ۱۹۸۱ است که ریک بیکر است. او چندین جایزه اسکار برای کار خلاقانه خود دریافت کرده است و یک رکورددار در رکورد جهانی گینس برای دریافت جوایز اکشن برای کمک به آرایش و سبک های نوین در هالیوود است. این گریمر حرفه ای در اکثر فیلم های هالیوود  در پشت صحنه هنرنمایی می کند و به تغییر چهره ها به گونه ای خارق العاده شهرت دارد. ریک بیکر به عنوان یکی از اساتید گریم و آرایشگری شهرت خاصی دارد ، بسیاری از فیلم سازان مشهور برای رزرو او در فیلم هایشان باید برای این هنرمند خلاق منتظر بمانند .

 

8. Stan Winston استن وینستون

استن وینستون

او مردی است که در زمینه آرایش بین المللی برای فیلم هایی مانند سری پارک ژوراسیک و ترمیناتور  فعالیت داشته است. او همچنین در فیلم آواتار و آیرن من، کار می کرد. نابغه ی خلاقی که هم  در هالیوود و هم در مدار بین المللی به رسمیت شناخته شده است.

9. Michele Burke میشل برک

میشل برک

سایه، نور، رنگ و شکل آن چیزی است که این نابغه آرایش با آن کار می کند و این ترکیب  است که او را یکی از محترم ترین  و متمایز ترین هنرمندان آرایش در جهان ساخته است.سبک کار وی در آرایشگری کاملا مختص خود اوست به گونه ای که با وجودیکه بسیاری از همکاران وی، سعی در تقلید از کارهای او گرفتند اما چندان موفق نشدند. این هنرمند جذاب موفق به کسب ۲ اسکار و ۶ نامزد برای کار  در فیلم های هالیوود شده است.

10. Sam Fine سم فاین

سم فاین

او مدیر هنری آرایش، خلاق مد و هنرمند مشهور آرایشگری است که به خاطر توانایی خود برای استفاده از رنگ ها و سبک خاص برای ایجاد چهره های منحصر به فرد شناخته شده است. کار او را می توان بر روی جلد مجلات از جمله Vibe، Cosmopolitan، Essence، Marie Claire و غیره مشاهده کرد. علاوه بر این او شاگردان زیادی را  آموزش می دهد و تا بحال جوایز زیادی رو در این عرصه از آن خود کرده است.

جمع بندی :

هنر آرایشگری علاوه بر شاد ترین شغل شناخته شده در دنیا بعنوان یکی از شغل های زیبایی شناختی و هنری هم در جهان امروز محسوب می شود. یک آرایشگر با خلاقیت و هنر خود در این عرصه سبک نوینی را در جهان خلق میکند ، لذا آشنایی با برترین آرایشگران در هر سال یکی از جذابیت های بسیاری از هنرمندان و مشتاقان این رشته است که ما در این مقاله به معرفی ده تن از برترین آرایشگران سال ۲۰۱۸ پرداختیم. با خلاقیت و بینش خود، جای تعجب نیست که این نوابغ آرایشگری بهترین کارها را دارند.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09912001204